Stap 1. Het marketing- en salesplan

We werken aan het marketing- en salesplan waar jij mee gaat groeien

Discovery workshop

Je wilt eigenlijk zo snel mogelijk resultaten boeken. Waar begin je? We bekijken de mogelijkheden in een interactieve één-op-één discovery sessie. We bouwen een compleet en actiegericht marketing- en salesplan, je leidraad voor korte en lange termijn resultaat. Tijdens deze sessie zullen we systematisch kijken naar de bestaande marketing- en salesactiviteiten van jouw organisatie, en de bijbehorende materialen.  Op basis van de uitkomsten van deze workshop heb je:

  • een helder beeld van de belangrijkste stappen die je moet nemen op de korte termijn
  • een raamwerk voor het verder uitwerken van jouw marketing- en salesplan

Marketing- en salesplan

Het marketing- en salesplan zal bestaan uit de volgende onderdelen:

  • Doelgroep en propositie
  • Netwerk en offline promotie
  • Online promotie via social media, relevante platformen en advertising
  • Conversie en leadgeneratie
  • Opvolging van leads en het maken van afspraken

 Het maken van een plan

Je marketing- en verkoopplan is nooit af, maar zal een belangrijke leidraad zijn bij jouw toekomstige acties.  Ik help je met het opstellen en uitwerken van een plan en met het uitzetten van concrete acties. Wil je hier meer weten? Ik vertel je graag meer tijdens onze kennismaking!

Vraag nu een kennismaking aan